Wednesday, April 16, 2008

Για να γίνετε μέλη.

Για να γίνει κανείς μέλος στο Club θα πρέπει :

1) Να έχει στην κατοχή του μια Ferrari. (αν είναι και πραγματική 1:1 να μας την φέρει να την πάμε βόλτα!!)

2) Να στείλει ένα e-mail στο info(..AT..)rchellas.com με θέμα "Αίτηση μέλους για το Ferrari F2005 Deagostini Greek Club" και να περιέχει τα πλήρη στοιχεία του (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, τηλέφωνο επικοινωνίας, email) και μια σκαναρισμένη φωτογραφία ταυτότητας για την κάρτα μέλους.

Ακόμα δεν έχει σχεδιαστεί η κάρτα αλλά όταν ετοιμαστεί θα σταλεί με ταχυδρομείο σε όλα τα μέλη.

3 comments:

Anonymous said...

Καλησπερα και μπραβο για την προσπαθεια.Καιρος ηταν εδω που τα λεμε.προσπαθω να σοθ στειλω μαιλ με τα στοιχεια μου αλλα δεν με αφηνει ειναι λαθος λεει το info.εχει καποιο αλλο?Θελω να μιλησουμε και για κατι που εχω ξεκινησει να μου πεισ τισ ιδεες σου

Anonymous said...

Α το ξεχασα. wildmedia@hotmail.com

ελα να τα πουμε εκει γιατι με το μαιλ υπαρχει προβλημα

Anonymous said...

ελπιζω να εχετε λαβει το μειλ μου.συντομα θα ειμαι κ εγω μελος.σημερα ανακαλυψα το κλαμπ κ θελω ν γινω μελος.συχγαρητηρια για την προσπαθεια.περιμενω απαντηση στο fotakidi@hotmail.com