Wednesday, April 16, 2008

Ερ. Γιατί δεν παίρνει μπρος?

Οι αιτίες για να μην παίρνει μπρος ο κινητήρας είναι πολλές. Ας τις πάρουμε όμως από την αρχή.

  1. Η μπουζόπιπα δεν είναι φορτισμένη ή το μπουζί δεν λειτουργεί.
    Για να ελέγξουμε τα παραπάνω θα πρέπει να βγάλουμε το μπουζί από τον κινητήρα και, πρώτα απ'ολα να δουμε την αντιστασούλα, στο κάτω μέρος στο μπουζί, αν είναι κομένη. Αν είναι, πετάξτε το και βάλτε άλλο. Αν είναι σε καλή κατάσταση βάλτε το μπουζί στην μπουζόπιπα. Η αντιστασούλα θα πρέπει να πυρώσει. Αν δεν πυρώσει μάλλον έχετε ξεχάσει να φορτίσετε την μπουζόπιπα. Αν είστε ακόμα σίγουρος ότι ειναι φορτισμένη τότε η αντίσταση έχει κοπέι σε σημείο που δεν φαίνεται και θα πρέπει να το πετάξετε το μπουζί.
  2. Δεν ανεβάζει καύσιμο στο καρμπυρατέρ.
    Θα πρέπει να ελέγξετε, α) τα σωληνάκια του καύσιμου, να μην έχει διαρροές η εξάτμιση, την βίδα μίξης καύσιμου-αέρα (θα πρέπει να είναι 2 με 2,5 βόλτες από σφιγμένη)
  3. Είναι "μπουκωμένος" ο κινητήρας. Μια ένδειξη "μπουκωμένου" κινητήρα είναι η, σχετικά, μεγάλη αντίσταση που έχει η κορδονιέρα. Σε αυτή την περίπτωση, βγάζουμε το μπουζί, γυρναμε το μοντέλο αναποδα και τραβάμε 5-6 "μανιβελιές". Ετσι θα φύγει το επιπλέον καύσιμο.
  4. Ποτέ, μα ποτέ μην αφήνετε καύσιμο στο ντεπόζιτο της βενζίνης όταν τελειώσετε τις βόλτες σας. Το νιτρομεθάνιο εξατμίζεται και μένει μονο λάδι και θα δυσκολευτείτε πολύ να το βάλετε μπρος.

Εχω ακούσει για κινητήρες με after-run λάδι με δυσκολίες στην πρώτη εκκινηση.. Εγώ προσωπικά δεν έχω βάλει ποτέ τέτοιο λάδι στον κινητήρα. Λένε ότι είναι καλό, αλλά δεν ξέρω.

No comments: