Wednesday, April 16, 2008

Οδηγίες εκκίνησης κινητήρα και παρατηρήσεις

Μόλις έλαβα τις παρακάτω οδηγίες για έναν εναλακτικό τρόπο εκκίνησης του κινητήρα. Παραθέτω:

Βάζουμε το καύσιμο στο ντεπόζιτο μετά ανοίγουμε ΠΡΩΤΑ δέκτη και ΜΕΤΑ τ/κ. Ξεβιδώνουμε τελείως το μπουζί βάζουμε το στόμα μας στην εξάτμιση και αρχίζουμε να φυσάμε. Το ένα χέρι έχει το γκάζι από την τ/κ τέρμα και με το άλλο τραβάμε την κορδονιερα. Αμέσως θα αρχίσει να βγαίνει καύσιμο από την τρύπα που ήταν το μπουζί τότε σταματάμε βιδώνουμε το μπουζί και βάζουμε την μπουζοπιπα. Με το ένα χέρι τραβάμε την κορδονιερα και με το άλλο δίνουμε λίγο γκάζι. Όταν πάρει μπροστά το αφήνουμε με λίγο γκάζι να δουλέψει για 20 δευτερόλεπτα περίπου μέχρι να ζεσταθεί το μοτέρ.

Το αυτοκίνητο το σβήνουμε βάζοντας το δάκτυλο μας στην εξάτμιση.

Την βίδα του καύσιμου ΔΕΝ την βάζουμε κάτω από 2 στροφές στην αρχή και μετά το στρώσιμο την βάζουμε στην 1 μισή στροφή.

Μετά το παιχνίδι θα δούμε μια γραμμή λαδιού κάθετα στο βολάν δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο απλά σκουπίζουμε το λάδι.

Σημ. Οταν σβήνουμε, ΠΡΩΤΑ δεκτη και ΜΕΤΑ τ/κ ΠΑΝΤΑ!

Το καύσιμο που χρησιμοποιούμε είναι 15% η 16%.

Επίσης ένας άλλος τρόπος "φυσήματος" είναι να βγάλετε το σωληνάκι, που παει στην εξάτμιση, από το ντεπόζιτο και να βάλετε ένα άλλο σωληνακί και να φυσήξετε σε αυτό αντι για την εξάτμιση.


Με την ευγενική χορηγία του φίλου μου Δημήτρη.

MODEL SHOP
Αγίας Σοφίας 85 Βύρωνας
Τ.Κ. 16232 Αθήνα
Τηλ-φαξ 2107623713
URL: www.model-shop.gr


No comments: